Cikkek

Fizethetek havi számlázási ciklusban szolgáltatásokért? Igen, legtöbb szolgáltatásunk esetén van lehetőség havi előfizetési ciklusra is. Azonban ez nem... Használhatok egynél több bankkártyát a szolgáltatások megvásárlására vagy megújítására? Az aWh-nál annyi kártyát használhat, amennyit csak szeretne. Az "alapértelmezettként" megjelölt... Hogyan kérhetem a már előre kifizetett szolgáltatások visszatérítését? Az aWh-nál szolgáltatástól és csomagtól függően 14 vagy 7 napos pénzvisszafizetési garanciát kap... Hogyan mondhatom le azokat a szolgáltatásokat, amelyeket már nem kívánok igénybe venni? Természetesen bármikor lemondhatja aktív szolgáltatását számlázási időszak végével... Hogyan érint a szolgáltatásom felfüggesztése? Előfordulhat, hogy megpróbálja megnyitni a weboldalát, és észreveszi, hogy az fel lett... Honnan fogom tudni, hogy mikor esedékes a szolgáltatásom megújítása? Itt az aWh-nál büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleinknek mindenekelőtt stabil és megbízható... Kereskedelmi tilalom Cégünk, mint egy Magyarországon bejegyzett vállalatnak be kell tartania az EU valamint az ország... Lehetnek különböző előfizetői és számlázási adataim? Az aWh-nál a számlák vagy díjbekérők kiállításakor mindig az Ön elsődleges profiladatait... Megújíthatom a szolgáltatásomat akármikor? Jelenleg az aWh-nál nem Ügyfélportálunkon keresztül nem lehetséges a szolgáltatások... Megújítási szabályzat és az automatikus megújítások beállításának lehetőségei Itt az aWh-nál, amint megrendeltél egy szolgáltatást, lehetőséged van bankkártyával fizetni és a... Mennyi időbe telik, mire a szolgáltatásom működőképessé válik, miután teljesítettem egy késedelmes fizetést? Ha elmulasztotta a megújítás dátumát, és szolgáltatását végül felfüggesztették, nyugodt lehet -... Mi történik, ha nem újítom meg a szolgáltatásaimat a lejáratkor? Az aWh-nál megértjük, hogy az embereknek sok mindenre kell figyelniük, és néha túlterheltek... Mit kell tennem, ha a fizetésem nem sikerül? A különböző termékeket/szolgáltatásokat online vásárló emberek többsége megtapasztalt már... Módosíthatom a számlázási ciklusomat a saját belátásom szerint? Az aWh-nál a regisztrációkor kiválasztja a számlázási ciklust a megvásárolt szolgáltatáshoz. Ha... Szerkeszthetem vagy eltávolíthatom a bankkártya adataimat fiókomból? Természetesen szerkeszti, eltávolítja vagy hozzáadhat bármilyen, az aWh által támogatott fizetési... Válthatok kisebb csomagra? Mivel lehetővé tesszük az Ön jelenlegi csomagjának frissítését, alternatívaként a szolgáltatás... Átruházhatom a fiókom tulajdonjogát egy másik személyre? Ahhoz, hogy a fiók tulajdonjogát átruházza egy harmadik félre, csak frissítenie kell az adatait... Összevonhatok vagy feloszthatom két vagy több fiókomat egyetlen fiókká? Az aWh-nál igyekszünk a lehető legrugalmasabbak lenni ügyfeleink számára. Két vagy több fiókot...
« Vissza