Honnan fogom tudni, hogy mikor esedékes a szolgáltatásom megújítása? Print

  • 0

Itt az aWh-nál büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleinknek mindenekelőtt stabil és megbízható szolgáltatást biztosítunk.

Törődünk ügyfeleink projektjeivel, és arra törekszünk, hogy emlékeztessük Önt a megújításra, mielőtt az automatikus díjfizetés megtörténne. Emlékeztetőt küldünk Önnek 14 és 7 nappal a megújítás esedékessége előtt, valamint 1, 2 és 3 nappal utána is. Abban az esetben, ha nem tudsz, és lekésed az esedékességi időpontot, további 5 napot biztosítunk neked, hogy legyen időd a díjbekérőd rendezésére.

Ha a szolgáltatásod lejárati dátuma előtt újítod meg a fiókodat, ez nem befolyásolja a későbbi megújítási dátumot. A rendszer az új megújításodat az aktuális számlázási ciklusod megújítási dátuma után számolja.

Ha csak ellenőrizni szeretné szolgáltatása megújítási dátumát, azt könnyen megteheti az ügyfélterületen keresztül:

Ügyfélportál » Szolgáltatások » Szolgáltatásom rész alatt láthatod a fizetési határidőket.


Was this answer helpful?

« Back