Mi történik, ha nem újítom meg a szolgáltatásaimat a lejáratkor? Print

  • 0

Az aWh-nál megértjük, hogy az embereknek sok mindenre kell figyelniük, és néha túlterheltek lehetnek és nem olyan nehéz kihagyni egy fizetést. Ha a szolgáltatását nem újította meg, akkor is viszonylag hosszú ideig gondoskodunk az adatairól.

Abban az esetben, ha a megújításról kiállított díjbekérőt nem rendezi időben, a szolgáltatását felfüggesztjük. A felfüggesztés nem jelenti azt, hogy töröljük az adatait a szerverünkön. A felfüggesztés egyszerűen csak elérhetetlenné teszi az adatokat. A felfüggesztett fiók alatt az Ön adatait a megújítás dátumát követő 30 napig megőrizzük, és ha úgy dönt, hogy nem újítja meg, akkor is rendelkezésre tudjuk bocsátani az adatokat ebben az időtartamban.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha az adatok nem kerülnek lekérésre, vagy a csomagját nem újítja meg a szolgáltatás megújítási dátumát követő 30 napon belül, akkor kötelesek leszünk eltávolítani azokat a szerverről, és többé nem lesznek helyreállíthatóak.


Was this answer helpful?

« Back